Екскурсія студентів-екологів першого курсу у Черкаський обласний краєзнавчий музей

👉Студенти першого курсу групи ЕК-20 спеціальності «Екологія» разом з керівником ознайомчої практики доцентом Людмилою Жицькою Людмила Жицкая відвідали один з найстаріших музеїв України – Черкаський обласний краєзнавчий музей.
👉Метою запланованої тематичної екскурсії було ознайомлення з експозиціями відділу природи Черкаської області. Тема екскурсії: «Клімат і фенологія», «Водні ресурси», «Ґрунтовий покрив», «Заповідні території».
Екскурсовод музею Валентина Павлівна з натхненням розповіла про багату і різноманітну природу Черкащини, познайомила з геологічною історією і геологічною будовою території, викопними мінерально-сировинними ресурсами, різноманітністю рослинного покриву і тваринного світу. Нові тематичні експозиції ботанічних і зоологічних колекцій, з різноманітністю рослинного і тваринного світу – побудовані за біоценотичним принципом, де представники флори і фауни об’єднані в природні комплекси: ліс, поле, водойма, болото, знайомлять з різноманіттям біогеоценозів. Це та багатий гербарний матеріал, дозволяють досить повно показати різноманітність екосистем Черкаської області й інформують про природні багатства регіону, їх використання, а також охорону.
👉Першокурсників зацікавили створені тематичні комплекси: «Лікарські рослини», «Рослини-екзоти», «Бур’яни», «Гніздобудування у птахів», «Оологічна колекція О.В. Носаченка», «Колекція метеликів Є.Ф. Кушніренка», «Екзотичні тварини».
👉Природоохоронні експозиції також ознайомили студентів з рідкісними і червонокнижними видами тварин і рослин Черкащини, з її заповідними територіями. А діорами «Канівський природний заповідник», «Холодний Яр», «Липівський орнітологічний заказник», «Дендропарк «Софіївка» чудово проілюстрували та доповнили слова лектора за цією тематикою.
👉Захоплива мандрівка експозиційними залами музею познайомила здобувачів із багатим зібранням речових та документальних матеріалів, які характеризують природу, історію та культуру регіону.
❗️Екскурсія проходила в рамках виконання навчального плану із ознайомчої практики здобувачів освітньої програми «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-0
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-1
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-2
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-3
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-4
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-5
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-6
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-7
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-8
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-9
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-10
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-11
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-12
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-13
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-14
  • ADZPzhPgpsfFltE59kcMEOmIYXaHX6GG7lBkGSNkdnjpPHqW2c2QHQANw853lVLuojW5ctYONKoz-15