Бінарний науково-практичний семінар у рамках польових практик із лісового ґрунтознавства, ґрунтознавства та охорони ґрунтів для студентів спеціальностей «Лісове господарство», «Екологія» і «Технології захисту навколишнього середовища»

👉Погожі осінні дні створюють відмінні умови для продовження наукових досліджень екологічних особливостей формування лісових біогеоценозів і їх ґрунтового покриву. Так, студенти спеціальностей «Лісове господарство» (група ЛГ-37, ЛГ-410), «Екологія» (ЕК – 401) та «Технології захисту навколишнього середовища» (ТЗ -406) під керівництвом доцентів кафедри лісового господарства та раціонального природокористування Світлани КЛЮЧКИ й кафедри екологї Людмили ЖИЦЬКОЇ, провели науково-практичний семінар із лісового ґрунтознавства і вивчення профілів ґрунтів, а також польові дослідження лісових ценозів в околицях міста Черкаси, на території філії Черкаське лісове господарство.
👉Умови польового дослідження дозволяють наочне визначення потужності ґрунтових горизонтів, їх властивостей та класифікувати їх за зовнішніми (морфологічними) ознаками. Крім того, під час таких заходів, проводиться відбір зразків для подальшого їх вивчення в лабораторних умовах.
👉Наочне дослідження літосферних процесів дає можливість закріпити теоретичний матеріал, виділити морфони ґрунтових горизонтів у спеціально викопаних ґрунтових розрізах та виконати дослідження щодо температурних показників, вологості, рН ґрунтового профілю, наявності карбонатів тощо, які здійснюються за допомогою лабораторного обладнання і портативних приладів, безпосередньо в природніх умовах.
❗️Отже, основною метою дослідження ґрунту є його опис відповідно до методик застосуванням польових методів і обладнання, зокрема закладка дослідного майданчика, здійснення опису фітоценозу із зазначенням його просторової конфігурації, флористичного різноманіття та особливостей природних умов, а також наступне вивчення в лабораторії відібраних зразків із горизонтів ґрунту й подальший їх аналіз.
👉Учасники семінару справилися з усіма поставленими завданнями, вправно, активно і з цікавістю фіксували необхідні польові об’єкти.
👏Щиро вдячні усім учасникам освітнього процесу за злагоджену, відповідальну та активну участь у проведеній роботі! Продовжуємо нашу спільну науково-практичну діяльність й надалі!
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-0
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-1
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-2
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-3
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-4
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-5
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-6
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-7
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-8
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-9
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-10
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-11
  • ADZPzhOSqFAY4iodfd6sxlYkyPVMWZ3uFd78pTlw_L_9awOXtVPsLWQEVekZK5pUTi9c_2AwqzRh-12