

Головну увагу привернено до ознайомлення здобувачів вищої освіти з їх правами та обов’язками. Наталією Старовойтенко наведено приклади правової свідомості, асертивності студентів університету, які знають свої права та намагаються самостійно їх відстоювати. Першокурсники активно обговорювали проблемні ситуації, які трапляються зі студентами під час навчання в університеті, способи попередження конфліктів, реагування на факти порушення етики, права на вільну думку, як відстоювати свої інтереси без агресії, маніпуляцій, як бути впевненим та доброзичливим, при цьому не страждати і не терпіти принижень. Особливий інтерес та жваву дискусію між першокурсниками викликала тема булінгу, зокрема кібербулінгу. Аналізуючи конкретні ситуації та поведінку її учасників, першокурсники підкреслили роль самосвідомості, саморегуляції та правової обізнаності в запобіганні та профілактиці булінгу.
